Friday 21 May 2010

something wrong with me

Lepas tgk wyg kat wangsa walk dulu, automatik, lps aku solat isyak, semua berubah sampai hari ini da 3 weeks. Semua perasaan itu da x de, mmg aku suka tp perasaan kasih, sayang juga da tiada. Nape jadi mcm ni?? Semua org boleh bersabar tp sampai bile, ye aku akui dan redha sekiranya apa2 terjadi pd ku. Mungkin ini lah balasan aku. Ntah kenapa semua perasaan aku bertukar dalam sekelip mata atau aku yg pendamkan??? Tuhan kalo ini dugaan mu aku akan hadapi dan akan tanam semula perasaan baru. Tp bile aku nk mula, ada je yg x kena.

AKU SANGAT2 SEDIH. HANYA DENGAN MEMANDU KERETA AKU BOLEH LEPASKAN PERASAAN DAN MELAYAN PERASAAN

2 comments:

  1. uiks pasal apakah ini...
    dgn siapakah...
    keje/study/tunang???

    apa2..bykkkan bersabar...banyakkan berfikir...amik masa bersendirian....

    p/s:akhirnya blog ini telah dikemaskan...hihih

    ReplyDelete